Reclame mincinoase la suplimente alimentare
Deja au devenit un subiect de urmărit și studiat, reclamele de la
televiziuni privind efectele miraculoase și diversificate ale
suplimentelor alimentare, date în scop de a trata o listă lungă de boli.
Dacă urmărești definiția acceptată de instituții abilitate, suplimentul
alimentar nu tratează boli, iar adausul de vitamine adus de acestea în
nutriția oamenilor, trebuie făcut cu atenție. Din reclame nu reiese
chestia asta, ele sunt prezentate pe post de medicamente miraculoase.
După spectrul pe care-l acoperă, te întrebi dacă farmaciile își mai au
rostul, poate ar trebui deschise magazine de suplimente alimentare.
Efectul reclamelor este destul de pervers, speculează tendința de
automedicație a poporului, care cumpără fără discernământ, doar toată
lumea se pricepe la sănătate, sport, politică și alte câteva domenii.
Dimineață am auzit și o altă stupiditate, cineva făcea reclamă la ceva
pentru pirozis, spunând că respectivul produs este un “dispozitiv
medical”. Din definiția căutată măcar pe wikipedia, dispozitivul medical
este cu totul altceva. În orice caz, absolut toate firmele astea de
comerț cu suplimente alimentare sunt prudente, nu fac nici o reclamă la
un vaccin, doar este o fierbere conspiraționistă în societate. Și uite
așa, se verifică afirmația că reclama este sufletul comerțului.
Majoritatea cumpărătorilor nu cer părerea medicului de familie, care ar
trebui să fie persoana cea mai apropiată în astfel de situații.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Lasa un comentariu